När kunden har bokat sin resa så ser vi på Operations till att kunden får hjälp och support i den händelse man vill ändra eller uppdatera något i bokningen eller i den händelse som flygbolaget eller andra aktörer gör justeringar i bokningen.
Vi erbjuder support via mail, telefon och chat till våra kunder som bokat sin resa via ticket.dk och ticket.fi eller via vårt varumärke Airngo som i dagsläget finns i 10 länder. Vi svarar på frågor och hjälper till med bokning av sittplats, bagage, mat eller någon annan tilläggsprodukt som kunden har önskemål om.
För samtliga bokningar som gjorts online ansvarar vi också för all backofficehantering och att våra ekonomiska avstämningar är korrekta.
Vi arbetar proaktivt med att göra vårt eget arbete så effektivt och enkelt som möjligt och samtidigt bli ännu tydligare i vår kommunikation till våra kunder. Varje individ får ta ett stort eget ansvar och får även utrymme att arbeta med andra projekt vid sidan av. En viktig del i vårt arbete är också samarbetet med kollegorna och resten av företaget!
Tillsammans blir vi bättre
Kulturen är en viktig fråga för oss. På Ticket stöttar, lyfter och hjälper vi varandra. Vi är ett prestigelöst team med högt engagemang och driv. Här jobbar vi tillsammans, med korta beslutsvägar och du står aldrig ensam, i varken med eller motgång.
Våra värdeord är med oss i allt vi gör:
A G E R A
Attityd Glädje Engagemang Respekt Ansvar